F

Bestellen

Bestelinformatie

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!

Selecteer het product van uw keuze en klik op de knop 'in winkelwagentje'. Vervolgens kunt u verder winkelen om verder te kijken of om meer producten toe te voegen in uw winkelwagentje. Heeft u de producten compleet? Klik dan op 'naar de kassa' en volg de stappen van het bestelproces. U ontvangt een orderbevestiging via e-mail als de bestelling succesvol is geplaatst.

Ondervind u problemen tijdens het bestellen? Probeer dan een andere browser of neem contact met ons op: info@noviostores.nl of bel 024-2061340.

Kan ik bestellen via e-mail?

Wilt u liever bestellen via e-mail? Dat kan ook! Mail de producten die u wilt bestellen naar info@noviostores.nl en geef uw adresgegevens door. Wij zullen de bestelling voor u invoeren en via e-mail een orderbevestiging sturen.

Kan ik telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is ook mogelijk. Bel 024-2061340 en één van onze medewerkers voert de bestelling voor u in. U ontvangt via e-mail een orderbevestiging.

Can I order from outside The Netherlands and Belgium?

Are you interested in our products from another country? Please contact us and we will help you.

Offerte

offerte aanvragen

Bent u voornemens om een meerdere stuks van een artikel te bestellen en wilt u hiervoor een prijsopgave ontvangen? Stuur ons een e-mail met de gewenste producten en aantallen en wij sturen u een passende offerte.

Levertijden

De actuele levertijd staat bij elk product in onze webshop vermeld. Wanneer er zich door omstandigheden een afwijking voordoet in de levertijd zullen we u hierover tijdig informeren.

Krijg ik een bericht via e-mail?

Op het moment van verzending ontvangt u van ons bericht via e-mail met daarin de verzenddetails. In de meeste gevallen zal dit bericht een track-trace code bevatten waarmee u uw bestelling online kunt volgen. Zo weet u precies wanneer u uw bestelling op het opgegeven afleveradres kunt verwachten.

Kan ik een alternatief bezorgadres instellen?

Als u weet dat u uw bestelling op uw huisadres niet in ontvangst kunt nemen, omdat er niemand aanwezig zal zijn, kunt u ook een alternatief bezorgadres invullen (bijvoorbeeld op uw werk of bij familie). Uw bestelling zal dan naar het gewenste adres worden verstuurd.Heeft u vragen en/of opmerkingen over verzenden en bezorgen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik ruilen/retourneren?

Als u uw bestelling heeft ontvangen, kunt u gedurende 14 dagen beslissen of het product u bevalt of wellicht toch liever een andere productvariant verkiest. Lees hier meer informatie over ruilen en retourneren.