Verzenden en bezorgen

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

GRATIS verzending van alle producten binnen Nederland* en Vlaanderen**. Ongeacht het aantal producten en het gewicht van de producten die u besteld.

Bezorging

Alle tuinkassen, muurkassen en priëlen met stahoogte worden GRATIS op afspraak (thuis)bezorgd in Nederland** en Vlaanderen**. Alle overige producten worden ook GRATIS bezorgd, maar via DPD of XXL pakket.

* voor de Waddeneilanden (behalve Texel) is de transportprijs op aanvraag.
** betreft de provincies West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.

Met welke vervoerders werken jullie?

Levering tuinkassen van Tuinkasdirect.nl

Wij maken gebruik van een eigen transportbedrijf, DPD en XXL Pakket om de bestellingen bij u af te leveren.

Wat is de levertijd?

De actuele levertijd staat bij elk product in onze webshop vermeld. Wanneer er zich door omstandigheden een afwijking voordoet in de levertijd zullen we u hierover tijdig informeren.

Bezorgafspraak

Voor de levering van een tuinkas, muurkas of prieel nemen wij telefonisch of via e-mail contact met u op om de afleverdag (maandag t/m vrijdag) met u af te stemmen. Ook zal er dan een indicatief aflevertijdstip worden doorgegeven. Indien gewenst kan de chauffeur u op de overeengekomen dag een half uur voor aankomst bellen.

Alternatief bezorgadres
Als u weet dat u uw bestelling op uw huisadres niet in ontvangst kunt nemen, omdat er niemand aanwezig zal zijn, kunt u ook een alternatief bezorgadres invullen (bijvoorbeeld op uw werk of bij familie). Uw bestelling zal dan naar het gewenste adres worden verstuurd.

Heeft u vragen en/of opmerkingen over verzenden en bezorgen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Extra voorwaarden

6. Levering op privé terreinen/parken/campings vindt plaats tot de ingang/slagboom. Transport op eigen terrein valt buiten de verzekering van de vervoerder.

7. Bij aflevering dient u de zending te controleren op eventuele manco's en/of schade en hiervan dient u melding te maken op de vrachtbrief.

8. Bij reclamaties binnen 7 dagen van ruiten welke gebroken in de glaskist zijn aangekomen worden deze gratis geleverd of vergoed.

9. Schademeldingen welke aan de buitenzijde zichtbaar zijn en waarbij voor akkoord is getekend bij de vervoerder worden niet gratis nageleverd of vergoed.

Afhalen niet mogelijk

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen. In verband met de lengtes van de elementen en gewicht en kwetsbaarheid van het glas laten we dit uitsluitend (gratis) met gespecialiseerd transport bij u thuis bezorgen.